jennymsandberg

Alla inlägg under april 2017

Av Jenny Sandberg - 29 april 2017 14:08

Lördag och solen lyser med sin frånvaro.
Idag är jag ledig och ha umgåtts lite med finaste mamma i stan några timmar. Blev tre nya skor inhandlade och lite go dricka från glasbanken som ska förtäras ikväll med trevligt umgänge.
Är nu hemma hos mamma och pappa, men ska snart hem och börja göra mig i ordning inför kvällen och sen börja fixa maten.
Hoppas alla får en fin lördag!

Av Jenny Sandberg - 26 april 2017 14:56

Då ha jag suttit i ett ex antal timmar och tagit bort mina gamla naglar och fixat till nya. Alltid lika skönt att fräscha upp naglarna.
Måste dock beställa hem lite nya grejer när jag få lite mer pengar på kontot.
Nu när jag är färdig så ska jag plocka undan i vardagsrummet och fixa disken.

Innan - nu

Av Jenny Sandberg - 25 april 2017 08:16

Då va de tisdag igen och jag är ledig i två dagar nu efter min monstervecka förra veckan på jobbet.
Så idag ska jag ta de lugnt och plocka lite här hemma, bädda nytt i sängen, tvätta och dammsuga. Inte så roligt på min lediga dag men än så länge har jag inget inplanerat. Saker och ting kan ändras snabbt och plötsligt är jag kanske påväg in till stan eller något annat skoj men någon.
Men nu ska jag ta och vakna till lite och sen gå upp och käka frulle.
Ha en fin tisdag!

Av Jenny Sandberg - 20 april 2017 19:17

Idag har de varit en super bra och ledig dag.
Varit med en väldigt underbar tjej och sambon. Massa skratt och "lite" spontana hyss.
Jag och min kompis fick för oss att ta hål i öronen, så de blev så. Känns väldigt ovant men de är som sagt en vanesak.
Är väldigt nöjd med denna dag och dagen kommer att avslutas med smörgåstårta och massa mys med mannen min.

Av Jenny Sandberg - 16 april 2017 11:43

Är nu påväg in till stan med sambon och ska handla lite, få se om vi hittar allt eller om alla butiker ens har öppet idag, haha!
Annars har vi inte något speciellt inplanerat direkt, men ska försöka ta de då lugnt som möjligt för den kommande jobb veckan är jag bara ledig en dag.. peppa peppa!
Glad påsk på er allesammans i alla fall.

Av Jenny Sandberg - 15 april 2017 08:09

Igår hade jag och sambon grillkväll här hemma med några vänner, super mysigt och gott framför allt!
Tonvis med skratt och bra musik. Bra start på helgen i alla fall.
Idag så blir de påsk mys hemma hos mina föräldrar tillsammans med brorsan med familj, kändes som att de va år och dagar sen vi träffades allihop, så de ska bli kul.
Nu ska jag vakna till lite här i sängen och sen sätta igång och röja i sovrummet och med tvätten.
Ha en fin påskafton allesammans!

Av Jenny Sandberg - 11 april 2017 15:28

Idag blev jag kallad hora och översminkat fetto. 

Utav en person som är 25+ och har barn. 

Då undrar jag, vilken kvinnosyn har du? Och vad för signaler ger du ditt/dina barn om du helt utan anledning kalla kvinnor eller andra människor för bland annat hora.

Jag är långt ifrån en hora, ibland känns de som om att ordet hora används väldigt lössläppt och personen i fråga som använder sig utav ordet, vet inte ens ordets innebörd.

En hora är en kvinna som tar betalt utav sexuella tjänster (manshora, när de gäller att män tar betalt utav sexuella tjänster), sedan jag kollade så har jag haft ett stadigt och seriöst förhållande i snart 5 år och vad jag vet har jag inte betalat en enda slant under dessa år. 

Och de där med översminkat fetto.. Visst jag är överviktigt och är jag väl medveten om, men förstår inte varför folk ska berätta saker för mig som jag redan vet om. Jag är överviktigt och varit de hela mitt liv.

Sen med översminkat, de är en smakfråga, vissa tycker att lite maskara och puder är översminkat, men jag personligen tycker inte att jag översminka mig, men åter igen är de en smak sak. 

Jag sminka mig för att jag tycker sådan är kul att pyssla med och de är mitt intresse, likaså naglar. 

Men bara för att en "man" som är 25+ kallar mig detta så ska jag inte anpassa mig efter honom. 

Tycker bara synd om barnen, vilken syn dom får om kvinnor. 

Pojkar lär sig att de är okej att kalla flickor för hora och flickor lär sig att dom blir kallade horor. 

Pinsamt och tragiskt! 

Av Jenny Sandberg - 9 april 2017 19:49

Söndag och de fina och varma vädret ha varit närvarande med bravur.
Ha grillat idag, för första gången för i år och hade trevligt sällskap också.
Ha varit en väldigt bra dag med mycket välbehövligt snack med en fin vän, som jag tyvärr inte träffat på ett tag.. Så de va riktigt mysigt.
Imorgon är de tillbaka till verkligheten igen, de vill säga jobb vecka.

Presentation


Namn, Jenny
Ålder, 22 år
Bor, Kalmar
Utbildning, Barnskötare, Undersköterska
Jobbar, Timanställd inom kommunen
Intressen, Kosmetika, naglar, styling utav hår, rita
Övrig, Tänker överdrivet ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorit årstid:
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards