jennymsandberg

Alla inlägg under januari 2016

Av Jenny Sandberg - 27 januari 2016 08:35

Tror ingen har missat detta, men gör detta inlägg i alla fall.
Detta är de tre nya jurymedlemmarna för idol 2016. Känns spännande men än känns de ovant när man är van vid de gamla godingarna som satt förr, men de är en vanesak.
Från höger har vi Nikki Amini, Fredrik Kempe och Quincy Jones III, en väldigt blandning av karaktärer få jag säga. Detta kommer bli spännande

Av Jenny Sandberg - 26 januari 2016 12:51

Sambon ha stått och gjort pannkakor till lunch. Lyxigt!

Av Jenny Sandberg - 26 januari 2016 09:22

Som rubriken antyder, så ska vi idag få reda på vilka som blir den nya Idoljuryn.

10.30 börjar en live presskonferansen, klicka här om ni vill följa den.

Folk på Twitter har haft lite gissningar på vilka de kan va, bl.a Danny Saucedo, Molly Sanden, Edward Blom, Lena PH och Fredrik Reinfeldt.

Vilka tror ni de kan bli? Lämna gärna ett avtryck med vad ni tror.

 

Av Jenny Sandberg - 25 januari 2016 16:58

Blir en ensam kväll för mig, då sambon jobbar. 

Men kommer vara sysselsatt ändå, med plugget och snart dags att laga mat.

Tyvärr har jag inte så överdrivet mycket roligt att skriva om, men jag väntar på akryl vätskor och annat tillbehör till att fixa naglarna, så vänta till de kommer så blir de kanske lite roligare att kika in här, haha. 

 

Av Jenny Sandberg - 24 januari 2016 15:26

En heldag med föräldrarna blev det idag.
Blev en matta, blockljus, 100-pack värmeljus och en förvaringslåda till kattsanden som fick följa med hem idag! Resten av dagen blir att bara ta de lugnt och umgås med sambon och eventuellt plugga lite.

Av Jenny Sandberg - 21 januari 2016 10:44

Solen står högt på himlen och himlen är i stort sätt molnfri. Mycket fin vinter dag och den ska tillbringas inne i stan med sambon.
En sväng in på IKEA och lite annat smått och gott.
Igår så var jag på HLR utbildning, vilket var ett måste i kursen jag läser nu. Så nu är de utmärkt världen. Dock ha jag väldigt ont i knäna och handleden, i stort sätt hela kroppen om jag ska vara extra gnällig, haha!
Så idag känns kroppen som en pigg 90-åring.
Nu ska jag fixa det sista och sen bär de av mot stan, ha en skön torsdag! ?

Av Jenny Sandberg - 19 januari 2016 09:38

De nya året ska jag bättra på mitt bloggande. Hur jag kommer lyckas kan jag inte förutse nu, så lova inget!
Idag blir det att plugga medicin och röja lite i lägenheten. För er som inte vet läser jag till undersköterska på distans och det går än så länge hur bra som helst. Om mina beräkningar stämmer är jag färdig till sommaren.
Får se vad utbildningen kommer bära med sig för jobbtillfällen.
Nu ska jag äta lite frukost och sätta igång med pluggandet, få se vad som händer mer under dagen.

Presentation


Namn, Jenny
Ålder, 22 år
Bor, Kalmar
Utbildning, Barnskötare, Undersköterska
Jobbar, Timanställd inom kommunen
Intressen, Kosmetika, naglar, styling utav hår, rita
Övrig, Tänker överdrivet ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorit årstid:
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards