jennymsandberg

Alla inlägg under juli 2016

Av Jenny Sandberg - 18 juli 2016 20:40

Som rubriken antyder, är äntligen ledig och de ska bli så skönt innan helgens jobb. Va visserligen hemma igår från jobbet, men va sjuk så blev att vara sängliggandes rätt så mycket och vila upp mig tills idag. Idag jobbade jag som tur va bara till 14, så de va riktigt skönt att vara hemma tidigt idag. 

Blev att hoppa in i duschen med en gång när man kom hem och känslan på de va rätt så gutt. 

Nu under eftermiddagen och kvällen så ha de blivit att bara ta de lite lugnt, har även försökt att plugga lite. Gjorde slutprovet på min nuvarande kurs jag läser, så på torsdag blir de betygsamtal och även en muntlig uppgift ska redovisas, så vi få se hur de går, är skit nervös.. Men de ska nog gå bra ändå skulle jag tro!

Få se vad som händer ikväll, men blir nog bara att ta de lugnt.

Imorgon blir de att plugga litegrann och även åka över till Öland under eftermiddagen och träffa en väldigt saknad person som jag träffar allt för sällan, tyvärr.. Men de ska bli så roligt att äntligen ses igen!

Annars vet jag inte riktigt vad mer som händer, men ska försöka ta vara av min ledighet som de bara går. 

Nu ikväll har jag även använt min katt som fotomodell, tycker de blev rätt så bra bilder på honom, så tänkte dela med mig av några bilder jag fick till. Inte helt pjåkiga va?

       



Av Jenny Sandberg - 13 juli 2016 10:02

Har lyst rejält med fråvaro typ tre veckor eller så.. Men har inte riktigt haft motivationen till att blogga. 

Har jobbat en hel del och sen pluggat som bara den så jag inte ska hamna efter. 

Har även fått ett vik på ett annat ställe, med tanke på att jag inte fick mer än 4 veckor på de stället jag är på nu, men ändå blev lovad 8 ev. 9. Men inget att hänga läpp för nu när jag fått något annat, dock så blir de att pendla lite, men de få gå. Har även firat min barndomsvän som fyllde 20 år förra veckan, så stort grattis till henne! 

Och mitt emellan allt detta så har jag även hunnit åka på urinvägsinfektion och fick kraftiga magsmärtor så min smättgräns blev nådd med råger och resulterade i att jag fick kasta upp rätt så många gånger under några dagar.

Men nu är jag på fötter igen och jobbar som bara den. Denna veckan kommer förhoppningsvis löna sig och visa sig på kontot nästa månad, jobbar varenda dag förutom idag +jobb på måndag. Kommer vara riktigt mör efter helgens pass men få väl bara bita ihop, sålänge jag få vila emellan så klara jag det!

Idag så blir de att tvätta upp lite kläder och små plocka lite i lägenheten. Annars blir de att ta de så lugnt som de bara går idag, för imorgon eftermiddag är de jobb igen som gäller!

 

  

Presentation


Namn, Jenny
Ålder, 22 år
Bor, Kalmar
Utbildning, Barnskötare, Undersköterska
Jobbar, Timanställd inom kommunen
Intressen, Kosmetika, naglar, styling utav hår, rita
Övrig, Tänker överdrivet ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorit årstid:
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards