jennymsandberg

Alla inlägg under september 2015

Av Jenny Sandberg - 26 september 2015 15:54

Musiken igång och hällt upp go dricka i glaset och inväntar sällskap, för att senare ikväll dra vidare till festligheter med mycket saknat folk och annat trevligt pack.

Få se om de kommer tas bilder under kvällen, om de nu blir så kommer de komma upp de närmsta dagarna.

Trevlig helg på er!

 

Av Jenny Sandberg - 19 september 2015 12:41

Färdig fixade naglar inför kvällens kvalitetstid med min andra hälft!

Bio mys ikväll, då den efterlängtade Maze Runners: The scorch trails äntligen kommit ut.

Har höga förväntningar på den.

Nu blir de att fixa sig och sen dra in till stan för lite middag innan biotajm.

 

Av Jenny Sandberg - 16 september 2015 18:26

Va ett tag sen jag fick tummen ur att blogga..

Har inte riktigt hittat den där "insperationen" ännu att blogga regelbundet. Sen kanske de är skit samma, folk kanske inte ens läser bloggen, vad vet jag?

Men hur eller hur tänkte jag skriva av mig lite.

Idag har de hänt lika mycket som de gjort dom senaste 4 veckorna.. absolut ingenting!!

Sakna att jobba, jobba med tanterna och gubbarna..! Men tyvärr fick jag inte fortsätta som vikarie för är inte utbildad undersköterska, vilket känns surt.

Men höni?! Jag har funderat starkt på att utbilda mig till våren, jag måste bara få tummen ur och söka så jag är ute i god tid!

Men jag själv tycker de skulle vara super kul att börja plugga igen, faktiskt! 

Sakna de där sociala man hade varje dag när man gick i skolan, sen att man få rutin på livet!

Tror inte jag är själv att tänka så, eller?

Nu ha ni fått läsa lite om mitt liv just nu, ni som är bara allmänt nyfikna på allt och alla.

Nehe, avrunda med en mys bild!

 

Presentation


Namn, Jenny
Ålder, 22 år
Bor, Kalmar
Utbildning, Barnskötare, Undersköterska
Jobbar, Timanställd inom kommunen
Intressen, Kosmetika, naglar, styling utav hår, rita
Övrig, Tänker överdrivet ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorit årstid:
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards