jennymsandberg

Alla inlägg under juni 2016

Av Jenny Sandberg - 25 juni 2016 16:32

Nämnde aldrig att jag och sambon även hade 4 år tillsammans igår, sjukt att tiden går så fort! Blev överaskad med blommor och ett skrivbord som jag velat ha ett tag och äntligen fått. Han är för bra min man alltså!

Inte överdrivet bra kvalité på bilden, men ni ser i alla fall hur de blev, så super duper tack till honom ännu en gång   

 

Av Jenny Sandberg - 25 juni 2016 11:43

Har haft en sjukt bra midsommar med släkten, god mat och dryck, massa skratt och mycket svett.. Har varit äckligt varmt både igår och de håller i sig även idag. Ska till föräldrarna snart för lite midsommardags lunch, mycket mysigt och de bästa är att de antagligen kommer har de svalt inne   

Ska ju självklart bli kul att träffa dom också, men tror ni förstår ändå hur jag menar. 

Tänkte visa lite bilder från igår, en liten summering utav dagen, för sen måste jag åka, men ha en fin lördag och midsommardag!

       

Av Jenny Sandberg - 22 juni 2016 14:38

Äntligen är de gjort! Har äntligen tatuerat mig, efter många om och men och äntligen fått tag i en seriös tatuerare och sparat pengar till de.
Är riktigt nöjd och om jag nu skulle få för mig att skaffa fler så ska jag definitivt gå tillbaka, guld värt.
Dock är jag inte kompis med plasten ännu, men slipper det imorgon förmiddag.
Ha haft besök här hemma både igår och idag av fina vänner, super kul och nu i eftermiddag så ska jag iväg till min käre bror och hans tjej och tillbringa kvällen där, känns som evigheter sen.

Av Jenny Sandberg - 21 juni 2016 11:53

Ska snart ut i de regniga vädret och vidare in mot stan för att gå på en liten lunch dejt. Ska bli väldigt mysigt och bara umgås. Annars så kommer de inte hända så överdrivet mycket mer idag, ska på en informationsträff inför sommarjobbet och sen blir de bara plugg.
Imorgon så kommer jag göra någonting som jag är väldigt nervös över, men mer information och uppdateringar kommer imorgon. Super nervigt!

Av Jenny Sandberg - 19 juni 2016 12:10

Vart ska jag börja? Helt galet och lyckligare än någonsin.

Blev att grilla gott med massa trevligt sällskap och ton lass med skratt och glädjetårar. Lite senare på kvällen blev de att dra in till stan för att fortsätta festligheterna och kvällen fortsatte i samma goa bana och slutade med att vi va hemma 04. En kväll jag gärna gör i repris!

       

Av Jenny Sandberg - 17 juni 2016 17:24

Helt slut efter två dagars introduktion! Dock är de väldigt skönt att komma igång. Har precis duschat och ska snart till världens bästa mamma och pappa och äta lite gott där. Troligtvis blir de stan ikväll med trevligt sällskap, dock blir de lugnt för min del. Hittade för ett tag sen en app på telefonen, antagligen Samsungs egna app, där de fanns en steg räknare, kollade på den förrutom och helt sjukt.. har alltså gått mer än 10 000 steg, inte konstigt att man har ont i fötterna! Haha. Nehe, fixa sig lite och sedan vidare till föräldrarna. Kommer mer uppdatering imorgon, för då händer de lite saker.

Av Jenny Sandberg - 16 juni 2016 12:27

Efter all väntan under året så ska jag äntligen få sätta igång och jobba och jobba med det jag verkligen trivs med. Så nu ska jag visa vad jag går för och vad jag lärt mig. För er som inte vet så ska jag börja mitt sommarjobb nästa vecka och idag och imorgon så ska jag ha introduktion. Jag ska jobba på ett äldreboende i de samhället jag bor, var där även förra sommaren men på en annan avdelning. Har längtat så sjukt efter detta!!

Men innan jag börja vid 14.00 så blir de att umgås lite med grabbarna grus, alltid lika roligt. 

Men nu ska jag bara ta de lugnt på soffan tills en av grabbarna grus kommer. 

 

Av Jenny Sandberg - 15 juni 2016 11:51

Studenternas tider är här och idag är det min gamla gymnasieskola som tar studneten, gamla vänner, relativt nya vänner och bekanta tar studenten idag, grattis till er! 

Inte alls någon ångest över att det är två år sen jag själv sprang ut..

Hade gärna velat göra om den dagen, sån glädje och gemenskap. Helt galet vad jag saknar den tiden..

         

Presentation


Namn, Jenny
Ålder, 22 år
Bor, Kalmar
Utbildning, Barnskötare, Undersköterska
Jobbar, Timanställd inom kommunen
Intressen, Kosmetika, naglar, styling utav hår, rita
Övrig, Tänker överdrivet ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorit årstid:
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards