jennymsandberg

Alla inlägg under oktober 2016

Av Jenny Sandberg - 7 oktober 2016 15:07

Som rubriken antyder så har jag äntligen fått hem mina paket jag skickade efter förra helgen. 

Två tuber med CC cream från beautyuk och en eyeliner penna också från beautyuk. CC cremen har jag använt innan och jag bara älskar den! En favorit och den täcker verkligen och den kladdar inte heller (LÖVE IT). Länk här.

Sen eyeliner pennan har jag dock inte använt innan men gjorde de idag och den uppfyller mina förväntningar och var inte alls svår att jobba med, rekommendera. Länk här.

Sen har jag även fått hem två super mysiga tröjor, båda är stickade i olika nyanser utav rosa. En blev en större favorit än den andra, men blev väldigt nöjd. 

Ikväll så får jag finbesök utav mitt lyckopiller, kommer bli väldigt mysigt och trevligt. 

Vad som kommer att hända får vi se, inte några större planer för kvällen förutom att bara vara.

 

Av Jenny Sandberg - 6 oktober 2016 08:26

Idag fick man inte sova hur länge man ville, blev väckt av vår lilla kisse som va lite gose sjuk. Men hellre att han väcker oss pga gos och inte för att han leker rövare i lägenheten.
Idag så vet jag inte riktigt vad som kommer hända, måste in till stan för lite ärenden i alla fall. Och förhoppningsvis kommer ett utav mina paket som jag har beställt ifrån helgen, fick meddelande igår om att jag hade ett varupaket som va påväg hem till mig, så hoppas på att posten är snabb så jag får de idag.
Väntar också på ett annat paket som är lite roligare än de som jag vet är någonstans påväg hem till mig, då jag beställt hem lite kläder, lite stickat inför hösten/vintern.
Jaja, vi får de när de kommer i brevlådan ev. till någon mack/kiosk som man får hämta ut att där.
Men som sagt vet jag inte vad som ska hända idag, förbereda lite inför min praktik nästa vecka, kommer bli så spännande, dock får jag inte jobba på jobbet samtidigt så tyvärr inga pengar på kortet nästa månad.. Men de får jag väl ta igen nästa månad.

Av Jenny Sandberg - 5 oktober 2016 15:23

Halva dagen när snart nådd och jag ha varit hyfsat effektiv tycker jag i alla fall. 

Pluggat, varit och veckohandlat (äntligen) och håller nu på att städa lägenheten, även att jag har smått ont i huvudet, men de måste göras och värktabletterna börja nog värka om en stund, eller? 

De är något som återstå att se. Ska bara ta en liten paus nu med lite iste som jag äntligen fått tag på i butik, vet dock inte om de är så ekonomiskt i slutändan, men någongång ibland får man väl kosta på sig lite gott?

Alltså var den inte så super billig. 

Köpte även lite inomhus blomster när jag ändå va i farten, superläcker färg om ni fråga mig. Mycket nöjd. 

Få se hur lång tid de tar tills jag är färdig med all städning, men ska försöka få tummen ur rätt snart igen och fortsätta.

 

Av Jenny Sandberg - 4 oktober 2016 15:16

Hemkommen från jobbet för ett tag sen, gosat med mina små prinsar på fyra tassar och nu blir de att fika i min ensamhet med mammas älskade kanelbullar, eftersom att de är kanelbullensdag idag.
Så nu blir de kanelbullar och persiko iste och bara njuta utav höstsolen.
Få hoppas på att mina internet shopping paket kommer under veckan, va har jag nu köpt..?!

Av Jenny Sandberg - 1 oktober 2016 18:11

Hade de super mysigt igår med mitt lyckopiller, satt och bara mös i 3 timmar med massa skratt och snack.
Idag så har de inte hänt så mycket, jag och sambon ha bara varit på ÖB och handlat lite. Köpte lite grejer och även köpte lite grejer som jag överraskade mina föräldrar med, mycket tacksamma blev dom.
Nu sitter nu och myser med lördagstacos och ska kolla film.

Presentation


Namn, Jenny
Ålder, 22 år
Bor, Kalmar
Utbildning, Barnskötare, Undersköterska
Jobbar, Timanställd inom kommunen
Intressen, Kosmetika, naglar, styling utav hår, rita
Övrig, Tänker överdrivet ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorit årstid:
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards