jennymsandberg

Alla inlägg under maj 2017

Av Jenny Sandberg - 29 maj 2017 09:11

Då va helgen över för denna gång och jag är mer än nöjd.
Väldigt varma dagar, men ha varit härligt ändå.
Varit iväg nästan hela helgen och hittat på massa mys med trevliga människor och tyvärr slösat lite pengar, haha!
Ha köpt lite nytt till uteplatsen, lite högre rotting krukor, solcellslampor och blommor, så nu känns de ännu mysigare när man kommer ut, tycker åtminstone jag i alla fall.
Varit en sväng på Öland igår på dagen och åt glass med några vänner, vid hamnen. Va sugen på att ta båten från Kalmar hamn till Färjestaden, men givetvis gick den inte söndagar, vad jag kunde hitta.
Så de får bli en annan gång, förhoppningsvis blir sommaren lång och jag jobbar inte allt för mycket så de ska bli härligt.
Firade även morsdag igår hemma hos mina föräldrar på kvällen. God mat och rabarberpaj med vanilj glass, mums!
De va pricken över i:et, så är mycket nöjd med helgen och idag vankas de jobb, jobbar kväll så de är rätt så skönt, då kan man kanske få tummen ur och få iordning på lägenheten. Haha! Trevlig måndag allesammans!

Av Jenny Sandberg - 21 maj 2017 14:23

Ledig hela helgen och de har både varit väldigt välbehövligt, men även så sjukt härligt. Äntligen har den underbara värmen kommit, men om den blir långvarig får vi se.
Har i alla fall suttit ute en hel del och fått färg, kanske lite väl på kort tid (bränt mig..), men om färgen försvinner eller ändra sig till brun nyans får blir en överraskning!
Har varit ute och gått med brorsan med familj också, mycket trevligt.
Var även ute hela dagen igår hemma hos mamma och pappa tillsammans med brorsan och hans familj. Grillade korv och hade de mysigt i gräset på ett par filtar.
Idag så har jag inte gjort många knyck, håller visserligen på att tvätta, men de är inte så speciellt ansträngande, haha!
Få se vad som händer resten utav dagen.

Av Jenny Sandberg - 15 maj 2017 14:44

Då va min jobbhelg över och detta känns för bra. Har varit sjuk hela helgen dock, dumt av mig.. Låter som att jag är i målbrottet, för är små hes och så försvinner rösten ibland, men de ha gått ändå, ingen feber som tur är.
Så just nu ska jag bara vila resten utav dagen och samla lite krafter.
Igår blev de att grilla med sambon och passade på att fixa till de lite på uteplatsen.
Blev super mysigt och att de va fint väder gjorde bara saken ännu bättre. Få hoppas på riktig sommarvärme nu så man även kan sitta ute och äta.

Av Jenny Sandberg - 6 maj 2017 14:08

För er som inte känner mig eller läst min blogg tidigare så tänkte jag köra 10 fakta om mig, för har varit lite eftertraktat ett tag.

Vissa utav er som läser vet säkert vissa utav dessa saker om mig, men då kör vi.


  • Min favoritglass är 88:an, finns ingen godare!

  • Jag föredrar Snapchat framför Instagram.

  • Jag äter bara vitt kött och gjort sedan 14 års ålder och känner absolut ingen saknad efter blodkött.

  • Jag har tre tatueringar, en piecing och tre hål i öronen.

  • Jag tar på mig deodorant och parfym innan jag går och lägger mig, samt fuktighetskräm i ansiktet och läppsyl på läpparna.

  • Jag är mer för söta drinkar/alkohols alternativ.

  • Jag hatar att ha på mig strumpor! Så fort jag får tillfälle till att ta av mig dom gör jag de.

  • Har väldigt dåligt självförtroende och självkänsla.

  • Tycker verkligen inte om lakrits.

  • Jag är allergisk mot hästar.
Av Jenny Sandberg - 2 maj 2017 20:44

Hade en väldigt mysig valborg hemma hos min bror med familj, grillade och hade allmänt trevligt, med massa mat och dryck. Tog lite kort och har äntligen tagit tummen ur och lagt över dom på datorn från systemkameran. 

Tog en massa bilder på mitt syskonbarn, kul att få till lite bilder när hon skrattar de lilla charmtrollet. 

Men hur eller hur så kom vi hem rätt sent, med fulla magar och ett leende på läpparna. 

Igår så blev de jobb på kvällen och idag på dagen blev de jobb och är ledig imorgon, förutom två timmar mitt på dagen då jag ska på möte bara, sen får vi se vad som händer resten utav dagen.

Kanske ta mig ett ryck med fido (dammsugaren), för hårtussar och dammråttor börja synas väldigt väl nu. 

Men de ta vi imorgon. Just nu så sitter jag och ska beställa hem lite kort som jag ska sätta in i ett fotoalbum, kul grej att ha i framtiden.

   

Presentation


Namn, Jenny
Ålder, 22 år
Bor, Kalmar
Utbildning, Barnskötare, Undersköterska
Jobbar, Timanställd inom kommunen
Intressen, Kosmetika, naglar, styling utav hår, rita
Övrig, Tänker överdrivet ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorit årstid:
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards