jennymsandberg

Alla inlägg under oktober 2015

Av Jenny Sandberg - 30 oktober 2015 17:52

En heldag inne i stan idag med mamma och pappa idag, vilket var jättemysigt.

Dock va de tonvis med folk och inga parkeringar, som vanligt..

Blev en runda in på Partaj och köpa lite grejer inför imorgon, som jag verkligen är taggad inför!

Kommer troligtvis massa bilder på söndag, eller ett par i alla fall.

Köpte ansikts/kropps vax och fejkblod som ska bli morgondagens Halloween sminkning.

Blev så sugen på att göra sminkningen så provade att göra ett sår på handen direkt när jag kom hem.

Blev rätt nöjd med tanke på att de är första gången jag arbetar med vax och fejkblod.

Håll bara tummarna för mig imorgon för att de ska bli en bra sminkning!

 


Av Jenny Sandberg - 29 oktober 2015 14:45

Halloween närma sig fort och då tänkte jag fixa till mina naglar, lite mörka naglar med ett litet "klor" aktigt utseende. 

Jag är den typen som inte gillar allt för långa naglar så de blev en kort modell.

En väldigt enkel typ av "klor" naglar

 

Av Jenny Sandberg - 25 oktober 2015 11:31

Längesen nu igen.. skärpning på mig nu alltså..

Jag vet inte varför de går så lång tid emellan inläggen, men ska verkligen försöka bättra mig!

Sen sist.. mmh.. har ioförsig inte hänt så överdrivet mycket. 

Klippt mig, så håret är några cm kortare, bokat möte på Kunskapsnavet för att förhoppningsvis börja plugga till våren och för cirka 2 veckor sen så blev vi en till i hushållet, blev med kissebebis.

En kissebebis som fick namnet Akilles. Som tur var så blev han och Atlas dunderkompisar med en gång. 

Busar, lite för mycket ibland, ligger och sover tillsammans och ett par gånger har de hänt att de ligger och tvättar varandra, super mysigt!

Sen har de tyvärr inte hänt så mycket mer.. Tråkigt nog..

De som kommer hända de närmsta dagarna är planering inför Halloween, spännande!!!!

Ha nog redan nu betsämt mig vad de blir för någon sminkning inför Halloween kvällen, men ska suga på karamellen en liten stund till.

Kan dela med mig utav den sminkning jag gjorde på en grej jag gjorde på min gymnasieskola, en grej som hete JennyChallange. Varje klass klär ut sig till ett tema och sen utför olika uppdrag och sista året hade min klass typ något slags "SAW" tema, så de blev lite blod och blåmärken. 


   

 

 

Av Jenny Sandberg - 14 oktober 2015 13:47

Såg precis en länk på Facebook, där två killar gjorde ett social experiment där en tjej blir sminkad och har en dräkt under sina kläder som gör att hon ser större ut. Hon fixar några dejter via dejtingsajten Tinder och resultatet gör mig rätt så arg faktiskt..


Gjorde samma experiment igen, men denna gång en kille som blev sminkad och hade en dräkt under sina kläder, fixat dejter via Tinder. Resultatet ble lite annorlunda än experimentet med tjejen!


Ser det verkligen, verkligen ut såhär? Är folk så nedlåtande och respektlösa..?

Presentation


Namn, Jenny
Ålder, 22 år
Bor, Kalmar
Utbildning, Barnskötare, Undersköterska
Jobbar, Timanställd inom kommunen
Intressen, Kosmetika, naglar, styling utav hår, rita
Övrig, Tänker överdrivet ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorit årstid:
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards