jennymsandberg

Alla inlägg under februari 2016

Av Jenny Sandberg - 17 februari 2016 08:18

Har varit lite frånvarande från bloggen och de är för att jag helt enkelt inte prioriterat den. Har jobbat, haft alla hjärtansdags mys och träffat en galet saknad vän som jag inte träffat på några månader.. tråkigt nog!
Fick ett jobb pass bokat förra torsdagen, vilket var super härligt att komma igång och göra något annat än att bara sitta hemma och plugga hela tiden. Och i söndags så var det ju alla hjärtansdag, vilket jag egentligen inte tycker är någon speciell dag, förutom att man sprider lite mer kärlek och omtanke än vad man annars gör. Åt på en grekisk restaurang i Kalmar med sambon som var väldigt mysigt.
Sen igår så fick jag äntligen träffa en väldigt mysig och underbar människa, pratade mellan himmel och jord och bara satt och njöt. Något jag gärna gör om men vill verkligen inte vänta 2-3 månader igen till nästa gång, haha.
Men nu ska jag fixa något att äta och sen sätta igång med pluggandet, för ikväll vet man inte vad som händer?!

Av Jenny Sandberg - 10 februari 2016 14:06

Full rulle på förmiddagen. Varit och veckohandlat och va även en sväng runt Anna innan, vilket va trevligt.
Fick även ett jobbpass bokat imorgon, så skönt att äntligen få börja jobba! Är sen tidigare med i en vikariepool med som inte verkat funka innan.. Men nu verkar de inte vara några problem. Så blir att gå upp tidigt imorgon, men jobbar bara till 13.00 så de ska bli skönt, lite mjukstart, haha! Men nu så ska jag fika lite i min ensamhet på semla, eftersom att de va fettisdagen igår och igår blev de inte någon semla äten så får fira de idag istället. Efter de så får jag sätta mig i medicin pluggandets värld några timmar.

Av Jenny Sandberg - 8 februari 2016 11:30

Myst i soffan en stund med min lilla kille! Va meningen att jag skulle pluggat, men blev avbruten för någon ville ha gos. Idag så kommer jag sitta fastklistrad i medicin boken och tvätta kläder emellanåt.
Men gör ingenting, det är tråkigt och murrigt väder ute ändå så.

Av Jenny Sandberg - 6 februari 2016 09:54

Idag är de min fina farfar som fyller 70 år! Stort grattis till honom ?

Av Jenny Sandberg - 5 februari 2016 17:20

Blev trött på utväxten idag så köpte färg inne i stan för att fixa till de. Resultatet kan ju diskuteras.. Men jag är rätt så missnöjd, förutom att jag fick bort utväxten och nu är de enklare att få jämn färg upptill, så ska fixa ny färg imorgon, när vet jag inte, haha, eftersom att jag ska iväg vid halv 2 på 70-årsklass hos farmor och farfar, så få försöka fixa de på förmiddagen.
Och ja, jag vet, färgning är bättre att göra hos en frisör men ha inte riktigt dom pengarna för de.
Men nu i alla fall ska de lagas mat, standard maten på fredagar, tacos!

Av Jenny Sandberg - 5 februari 2016 12:25

Solen kisa fram mellan molnen och de är fredag, underbara fredag!
Ska nu iväg till stan för att hitta på lite grejer med sambon, inte så kul att bara sitta hemma. Ikväll får vi se vad som händer, ha en fortsatt trevlig fredag!

Av Jenny Sandberg - 4 februari 2016 10:25

Kom hem för drygt 1 timme sen från stan, då jag och sambon ha lämnat in vår lilla tuss hos veterinären för kastrering, de va inte så populärt att åka bilen in kan jag säga. Men de ska iallafall bli skönt att ha kastreringen och ID-märkningen ur världen.
Ha precis satt mig och börjat läsa i medicin boken och fick som vanligt sällskap av min stora fluff, först parkerade han baken på boken, standard när de gäller honom, men lyfte bort honom så la han sig bredvid istället. Efter en liten stund så kolla jag upp mot honom och såg att han låg nöjt och hade sin lilla tunga ute. How cute!
Men aja, ska fortsätta med läsningen nu så får alla ha en härlig torsdag. Snart helg!

Av Jenny Sandberg - 2 februari 2016 22:07

Fått hem mina efterlängtade akryl grejer från NDED.
Ha även hunnit fixa naglarna.
Är inte riktigt 100% nöjd med resultatet, men de få duga tills de är dags att fixa om dom igen.

Presentation


Namn, Jenny
Ålder, 22 år
Bor, Kalmar
Utbildning, Barnskötare, Undersköterska
Jobbar, Timanställd inom kommunen
Intressen, Kosmetika, naglar, styling utav hår, rita
Övrig, Tänker överdrivet ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorit årstid:
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards