jennymsandberg

Alla inlägg under november 2015

Av Jenny Sandberg - 25 november 2015 21:42

Kolla igenom mina bilder på naglar jag gjort.

Började tänka på om vi kvinnor är ytliga bara för att vi vill ha fina naglar?

Enligt mig så tycker jag absolut inte att man är ytlig bara för att man vill vara fin om naglarna, MEN finns de personer som tycker de motsatta?

 

Av Jenny Sandberg - 19 november 2015 17:18

Fullrulle nu förtiden!

För drygt en vecka sen så började jag jobba, äntligen!

Varit väldigt trögt på den fronten.. Men nu rullar de på och förhoppningsvis blir de förlängning. Håller alla tummar och tår. 

Började plugga på distans denna veckan också, vilket känns skit konstigt. Mer än 1 år sen man satt i bänken. 

Men än så länge så har jag allt under kontroll, de gillar ja.

Så detta är anledningen till varför uppdateringen varit förjävla dåligt. 

 

You better work, bitch!

Av Jenny Sandberg - 1 november 2015 08:57

Som rubriken antyder, mådde bättre igår, betydligt bättre! 

Sån lycka och glädje som låg i luften igår, trots att de va Halloween.

Tack till alla iblandade igår!

           

Presentation


Namn, Jenny
Ålder, 22 år
Bor, Kalmar
Utbildning, Barnskötare, Undersköterska
Jobbar, Timanställd inom kommunen
Intressen, Kosmetika, naglar, styling utav hår, rita
Övrig, Tänker överdrivet ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorit årstid:
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards