jennymsandberg

Direktlänk till inlägg 29 april 2017

Lördagens planering

Av Jenny Sandberg - 29 april 2017 14:08

Lördag och solen lyser med sin frånvaro.
Idag är jag ledig och ha umgåtts lite med finaste mamma i stan några timmar. Blev tre nya skor inhandlade och lite go dricka från glasbanken som ska förtäras ikväll med trevligt umgänge.
Är nu hemma hos mamma och pappa, men ska snart hem och börja göra mig i ordning inför kvällen och sen börja fixa maten.
Hoppas alla får en fin lördag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Sandberg - 14 oktober 2017 09:00


Då va de helg igen och jag är ledig. Har inte hunnit med bloggen på länge för att jag jobbat en hel del och sen varit på massa utbildningar och möten och tycker inte de kan vara något roligt att läsa ändå.. Men i alla fall, igår kväll blev de att ...

Av Jenny Sandberg - 30 september 2017 09:43


Då va de lördag igen och jag är ledig efter 5 dagars arbete. I veckan så har jag fått hem massa paket som jag skickade efter förra helgen, bland annat lite grejer till jobbet, liksom ny namnskylt och en undersköterskebrosch bland annat. Men klick...

Av Jenny Sandberg - 20 september 2017 11:26


Då har mer än hälften av min semester gått och känns rätt vmodigt, men skönt att komma tillbaka till alla fina kollegor och tanter och gubbar. Dessa två veckor har varit väldigt välbehövliga, jag kommer komma tillbaka med ny ork och energi. Men nog o...

Av Jenny Sandberg - 14 september 2017 15:00

Även att jag tyvärr inte varit så aktiv på bloggen den senaste tiden så har jag fått frågor lite då och då, så tänkte svara på dom nu i ett inlägg.   1. Kan du sjunga?Svar: Nej, jag kan inte sjunga, men skulle gärna vilja.    2. Hur många tat...

Av Jenny Sandberg - 2 september 2017 09:23


Då va de lördag igen och jag är själv hemma. Sambon jobbar och jag har massor och göra, tyvärr finns inte orken till.. Har sagt i snart en veckas tid att jag ska dammsuga men inte gjort de än.. Livet med eget boende kan kännas små jobbigt ibland me...

Presentation


Namn, Jenny
Ålder, 22 år
Bor, Kalmar
Utbildning, Barnskötare, Undersköterska
Jobbar, Timanställd inom kommunen
Intressen, Kosmetika, naglar, styling utav hår, rita
Övrig, Tänker överdrivet ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorit årstid:
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards