jennymsandberg

Alla inlägg under maj 2016

Av Jenny Sandberg - 29 maj 2016 17:19

Snart är de en vän till mig som fyller år, ha suttit nu ett tag och planerat lite inför den kommande helgen. Tyvärr fick jag tänka om lite då jag är kort om pengar, men de kommer bli super ändå. Har rätt så höga förväntningar på helgen, så de är bara att hålla tummarna för de bästa.
Sitter just nu ute på altanen hemma hos mamma och pappa och väntar på brosan med sambo ska komma hit, för att sedan käka lite mat tillsammans och umgås.
Ett bra slut på denna helg.

Av Jenny Sandberg - 29 maj 2016 12:59

Om ett tag bli de att åka hem till väldens bästa mamma och pappa för att fira morsdag. Grattis igen till alla mammor!

Av Jenny Sandberg - 29 maj 2016 08:25

En mycket trevlig kväll med fin fint sällskap blev de igår. Åt och drack gott och en massa massa skratt, tror jag kommer leva förevigt nu, haha!
Nä, men de va som sagt väldigt bra igår och något jag mer än gärna gör fler gånger.
Idag blir de att fira min älskade mamma på morsdag, va en sväng förbi där igår redan, men ha inget emot att fira henne idag igen.
Få passa på att säga ett speciellt grattis till alla de mammor som tyvärr inte finns kvar i livet och alla de blivande mammorna. Älskade mammor världen över!

Av Jenny Sandberg - 28 maj 2016 11:33

Musik i högtalarna, tvätta och plocka i lägenheten får dagen vara till ära. Ikväll blir de massa mys med trevligt sällskap. Förhoppningsvis blir de lite bilder knäppta, men lova inget, är så dålig på att verkligen göra de när jag väl sagt de här. Så vi få helt enkelt se. Om de inte bli några bilder knäppta så få jag nöja mig till att knäppa förtäringen. 

Hoppas alla få en fin lördag, bortsätt från vädret.. För er som har fint väder, kul för er   

 

Av Jenny Sandberg - 26 maj 2016 20:48

Blev äckligt sugen på något och när man inte ha något hemma så blir de att baka ihop något. Ha varit sugen på chokladbollar i ett par dagar nu men inte orkat fixa ihop de men tog mig i kragen idag.
Provsmakade lite under ihopknodningen och de smakade bra då, så äckligt kan de väl inte bli nu efter..

Av Jenny Sandberg - 26 maj 2016 11:36

Va ett tag sen jag bloggade nu och kan inte påstå att de hänt så mycket. Har klippt mig och fixat fransförlängning hos kvinnan med de magiska fingrarna, Emma. Är väldigt nöjd, syns inte så bra på bilden, men kommer säkert fler bilder framöver.
Igår blev de en vinkväll med min andra halva, mycket trevligt och välbehövligt, snack mellan himmel och jord.
Idag så blir de att ta de lugnt, vad jag vet än så länge. Ska försöka plugga lite och sen spela lite data.
Men som sagt, få se om de bli något spontant inplanerat.

Av Jenny Sandberg - 23 maj 2016 09:29

Häromdagen kom mamma och pappa på besök och då hade mamma med sig hemmagjord kräm. Kräm med jordgubbar och blåbär. Ha redan nafsat lite på den och den är super god!
Efter frukosten bli de att sätta igång med alla måsten och även plugga litegran.
Så de bli inte någon rolig måndag.

Av Jenny Sandberg - 22 maj 2016 08:56

Fick lite "sovmorgon" idag, bruka alltid vakna så tidigt, så de va skönt att sova lite längre idag.
Och vaknar utav att min älskade lilla skrutt ligger bredvid och tar upp typ hela sängen och ja, jag vet att jag kanske pratar om mina katter som om att de vore mina barn, vet ni varför? För just nu är dom de, mina pälsbarn. Hade gärna skaffat en till, men just nu så klarar inte jag av de ekonomiskt så de få nöjas med två och det går alldeles utmärkt. Skulle inte klarat mig utan katt, har haft katt hela livet och första 1,5 månaden jag och sambon hade bott ihop så kändes de tomt utan katt. Så de va inte alls länge jag behövde va utan katt dygnet runt. Hade fortfarande mina katter kvar hemma hos mina föräldrar, men den yngsta ha nyss fyllt 9 år så hade inte varit så speciellt snällt att flytta honom hit när han trivs bra hemma och har blivit en sån mamma och pappa gris. Dom kommer fortfarande vara mina kissar men som sagt, den yngsta är 9 och äldsta är snart 16. De jobbigaste med att ha djur är tyvärr när den dagen kommer då de måste göras ett jobbigt beslut då de kanske måste somna till den eviga vilan. Vill inte ens tänka på när den dagen kommer, men man få tänka på att man ha givit djuren ett värdigt liv och givit den kärlek som de behöver. Men nu vill jag inte avsluta detta inlägg med något sorgligt, så försöker muntra upp det lite.

Kvällen igår var helt och hållet okej, inget utifrån de vanliga, tråkigt nog. Haha! Nä, men de va trevligt och skrattades en hel del.
Men nästa helg blir de andra bullar!

Presentation


Namn, Jenny
Ålder, 22 år
Bor, Kalmar
Utbildning, Barnskötare, Undersköterska
Jobbar, Timanställd inom kommunen
Intressen, Kosmetika, naglar, styling utav hår, rita
Övrig, Tänker överdrivet ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorit årstid:
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards