jennymsandberg

Alla inlägg under augusti 2017

Av Jenny Sandberg - 29 augusti 2017 08:48

De va längesen nu jag uppdaterade någonting här på bloggen. Men jag har min anledning.

Har jobbat en hel del och känt att de tagit på psyket en aning, men än håller jag i och känns bättre nu när man gått ner i tjänst en aning. Vad som hänt mer under tiden jag inte varit på jobbet är att bara tagit de så lugnt jag bara kunnat. Har även fyllt år, så ett år äldre och kanske ett år visare? HAH!

Nä, men jag har faktiskt inte gjort så överdrivet mycket med tanke att jag vissar dagar har mått rätt så dåligt. Men jag har umgåtts rätt så mycket med min familj när jag väl varit ledig och orkat, har dock träffat kompisar mindre, tyvärr.. Men man kan inte vara alla till lags hela tiden.. 

Under de dagar jag varit ledig så har jag kollat en väldig massa på utlandsresor, vill bort, NU! Helst igår. 

Men de är inte lätt att planera när jag inte vet vart jag kommer vara nästa år/till våren eller om sambon kan få ledigt. Men vi planerar i den mån de går och kolla runt överrallt på olika sidor efter en mysigt ställe nermot ekvatorn. 

De ska bli av hur eller hur. Nångång, hah!

Nog om de, ska ta och sätta igång och göra lite frukost och senare idag så ska jag försöka röja i lägenheten, varit väldigt dåliga på att städa under några veckor, så tummen ur nu!

Ska se om jag kommer komma tillbaka koninueligt med bloggandet eller om de bara blir några såna här strö inlägg, vi får helt enkelt se.  

Presentation


Namn, Jenny
Ålder, 22 år
Bor, Kalmar
Utbildning, Barnskötare, Undersköterska
Jobbar, Timanställd inom kommunen
Intressen, Kosmetika, naglar, styling utav hår, rita
Övrig, Tänker överdrivet ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorit årstid:
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards