jennymsandberg

Alla inlägg under mars 2016

Av Jenny Sandberg - 12 mars 2016 16:12

Ännu en solig dag och då vill man inte sitta inomhus och låta solen försvinna.
Blev en tur in till stan och umgås med en kompis och hennes sambo.
Åkte ut till Långviken i Kalmar, super mysigt, blåste dock väldigt kallt när vi gått längst ut på viken.
Såg även att de va tre stycken som otroligt nog hoppade i havet och badade.. Svinigt kallt så fatta inte riktigt varför man ens bada redan. Nu är vi på Öland en sväng hos svärföräldrarna, ska snart dra oss hem och senare ikväll blir de att åka hem till föräldrarna för att se finalen i Melodifestivalen, spännande vem som ta hem de.

Av Jenny Sandberg - 11 mars 2016 13:52

När solen titta fram och de är riktigt skönt och varmt så måste jag bara låta katterna gå ut och "rasta av sig" lite.
Gjorde kanske ett misstag med Akilles då han inte varit ute mer än en gång innan och är ni skogstokig och vill gå ut igen. Men de få bli mycket mer en annan dag för just nu hinner jag inte. Ska iväg om en stund med bästa Anna till IKEA. Ska dock inte köpa något, men så man kommer iväg en stund.

Av Jenny Sandberg - 11 mars 2016 10:05

Då va helgen på ingång och de känns så skönt, dock kanske de kvittar för mig, med tanke på att jag mesta dels är hemma och pluggar, haha! Men de känns ändå rätt så gutt!

Igår så var jag och sambon på Öland för att fira hans urgulliga mormor som fyllde år igår, så grattis till henne. 

Kom hem sent så hann inte göra så mycket innan de va dags att gå och lägga sig. 

Idag så blir de mesta dels plugg så jag slipper de i helgen. Sen har jag inget inplanerat, så vi få se vad dagen ge med sig.

Men som sagt, ska sätta igång med pluggandet nu när katt (jävlarna) lugnat ner sig och äntligen gått och lagt sig. 

Ha en fin fredag alla!

 

Av Jenny Sandberg - 7 mars 2016 17:44

Efter att första försöket misslyckades med degen, så gav jag de en andra chans.
Slutresultatet blev oväntat bra och de smakade helt okej också.

Av Jenny Sandberg - 7 mars 2016 12:28

Varit igång sen halv 8 idag, så ingen sovmorgon.

Handlade nu på förmiddagen, vilket var välbehövligt. 

Nu under dagen så ska jag få massor gjort. Startade nyligen en maskin tvätt och just nu ska jag plugga lite pyskiatri så jag inte hamnar efter med de. När jag pluggat färdigt så ska jag göra ett försök till att baka kanelbullar    får se hur de går, atingen blir de succe eller fjasko!

Ska se om jag hinner med att röja av lägenheten lite, skulle behövas, men de är ju en dag imorgon och skiten går tyvärr ingenstans.. 

 

Av Jenny Sandberg - 4 mars 2016 19:30

Hemskt dåligt med uppdatering!

Har faktiskt inte haft tid eller ork att tänka på bloggen de senaste veckorna.

Har pluggat en hel del och avlsutat äntligen medicin 1 kursen och nydligen påbörjat psykiatri 1, så spännande.

Om jag lyckas få praktikplats innan april så kan jag också avsluta mina två sista kurser, galet.

Men vad som händer just nu och vad som kommer hända är att jag snart ska åka in till fina Kalmar och umgås med en kompis tills sambon slutar vid 23.00, sen blir det hem och sova. Imorgon bitti så bär det av till Norrköping tills på söndag eftermiddag för att hälsa på en gammal vän som flyttade dit för drygt ett år sen, så de kommer bli super kul!

Få se om jag knäpper lite kort under tiden vi är där, men de återstå att se.

Har även färgad håret på tal om annat, blev trött på att håret växte ut så fort, men tyvärr trivs jag bättre i ljus, men fixade en ombre istället då jag har de ljusare i topparna, rätt så pass mycket ljusare. Inte helt nöjd, men helt okej med tanke på att jag gjort de själv. Men när jag får nog med pengar får jag fixa de ordentligt istället.

Men nu ska jag fixa de sista innan jag ska bege mig mot stan. Tevlig helg folks!

 

Presentation


Namn, Jenny
Ålder, 22 år
Bor, Kalmar
Utbildning, Barnskötare, Undersköterska
Jobbar, Timanställd inom kommunen
Intressen, Kosmetika, naglar, styling utav hår, rita
Övrig, Tänker överdrivet ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorit årstid:
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards